Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
Darmowa dostawa bez względu na wielkość zamówienia!
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-
Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty – Klarotki.pl
§1 Postanowienia ogólne
- Klarotki.pl dokłada wszelkich starań, aby oferowane produkty były najwyższej jakości i spełniały oczekiwania klientów.
- Ze względu na unikatowy charakter produktów, zwrot po otwarciu opakowania nie jest możliwy, chyba że produkt został uszkodzony podczas transportu.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu będą rozpatrywane wyłącznie w przypadku otwarcia paczki w obecności kuriera i spisania protokołu szkody.
§2 Reklamacje produktów uszkodzonych podczas transportu
- Jeśli produkt dotarł do Klienta uszkodzony, należy:
- Otworzyć paczkę w obecności kuriera i sprawdzić jej zawartość.
- W razie uszkodzenia spisać protokół szkody z kurierem.
- Niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem, przesyłając zdjęcia uszkodzeń oraz skan protokołu na adres: sklep@klarotki.pl.
- Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia Sklep oferuje:
- Wymianę produktu na nowy,
- Zwrot pełnej wpłaconej kwoty, jeśli wymiana nie jest możliwa.
- Reklamacje uszkodzeń transportowych bez spisanego protokołu szkody nie będą rozpatrywane.
§3 Reklamacje wad produktów
- Jeśli produkt posiada wady fabryczne lub niezgodności z opisem, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
- Reklamację można zgłosić drogą mailową na adres: sklep@klarotki.pl, podając:
- Numer zamówienia,
- Opis problemu,
- Zdjęcia wady produktu.
- Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych i poinformuje Klienta o dalszych krokach.
§4 Zwroty towaru
- Ze względu na unikatowy charakter lalek kolekcjonerskich, zwrot produktu po otwarciu opakowania nie jest możliwy.
- Jeśli Klient chce odstąpić od umowy przed wysyłką towaru, powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem na adres: sklep@klarotki.pl.
- W przypadku uznania zwrotu przed wysyłką, Sklep dokona zwrotu pełnej kwoty w terminie do 7 dni roboczych.
§5 Zwroty płatności
- W przypadku uznanej reklamacji lub zaakceptowanego zwrotu, Sklep dokona zwrotu środków w ten sam sposób, w jaki została dokonana płatność:
- Na konto bankowe Klienta w przypadku przelewu tradycyjnego,
- Na kartę płatniczą w przypadku płatności Visa/Mastercard,
- Za pośrednictwem operatora AutoPay, jeśli transakcja była realizowana przez ten system.
- Zwrot środków następuje w ciągu 7 dni roboczych od zatwierdzenia reklamacji lub zwrotu.
§6 Kontakt w sprawie reklamacji i zwrotów
📩 E-mail: sklep@klarotki.pl
📞 Telefon: +48 794 154 490